lauantai 14. joulukuuta 2013

Say my name and every color illuminates

Good morning !


 
Tänään koittaakin erityisen kiva päivä mulla, nimittäin pääsen jäälle taas ! Olin kaksi viikkoa sitten luistelemassa ensimmäistä kertaa neljään vuoteen muodostelmaluistelun lopettamisen jälkeen. Voitte vain kuvitella miltä tuntuu astua jäälle, pelottihan se, mutta sai mut uudelleen syttymään ! Mistä sitä tietää, vaikka alottaisinkin uudelleen mun luistelu-uran, toki enään vain harrastuksena :)

Eilen olimme siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa vähän shoppailemassa ja syömässä Fondassa, sieltä löytyy niin hyviä uuniperunoita nam ! Ilta meni kotona istuessa ja pelatessa hauskoja seurapelejä, sillä minun tätini tuli Tanskasta käymään täällä Suomessa. 



Oon pitkään yrittänyt etsiä nilkkoihin asti ylettyvää harmaata neuletakkia ja eilen shoppailessani eteeni ilmestyikin juuri täydellisen harmaa pitkä neuletakki Bik Bokissa, onnekseni kaikki tuotteet eilen olivat vielä -30% alennuksessa.

Tässä kuvia viimeviikon ostoksistani ja eilisen asu !





Ainiin, jos teillä on linkata hyviä nettisivustoja, missä myydään mekkoja, niin kertokaapas ;)

Love,

Marika

3 kommenttia: